3 dagar...

... kvar till julafton :) är nästan helt klar med julklapparn.. har endast två stycken kvar, men dom är på gång :) har varit på stan en sväng idag å handlat å så har jag hälsat på johan å vicky å sett deras fina julgran.. jätte fin var den.. vill oxå ha gran :/ nästa år då ska vi ha en gran här har jag bestämt! om de så ska vara en plast! 

åker nog mest troligt hem imorgon.. blir nog att åka buss.. jobbigt att packa ner massa grejjer men inte ska jag väl ha med mig så himla mkt.. men nog drar de ihop!

igår fick vi btw hem vårat nya databord :) otroligt mycket bättre vart den än de där fjuttiga som vi har haft.. nu ryms allt.. så om de är någon som behöver ett databord så är de bara att höra av sig.. litet och behändigt är de..

längtar till jul och nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0