Jul lov :)

äntligen är det fredag = jullov :)
ska bara göra klart lite inlämningar och skicka in, sen är jag klar.. wohoo

Det firar jag med att städa i lägenheten :) haha ska äta lunch städa klart och sedan börja göra mig klar för ikv blir det österns pärla men gänget :) gott ska de bli, längtar..

har btw gjort en tenta på morgon.. det kändes ut att gå ganska bra iaf.. svarade på allt.. om de är rätt är en annan sak.. för er som inte vet de så är de värsta snöovädret och jag trodde jag var in snöad på morgon, de var inte så långt ifrån men jag kom ut.. sen höll ja på köra fast med bilen, men jag tog mig in på en parkering med stark tvivlan på att jag inte skulle ta mig därifrån sedan.. men helt otroligt så gjorde jag de, men jag fick jobba lite på att komma där ifrån, men jag klara de själv *stolt :) haha

nu får det gärna sluta blåsa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0