kyckling på fredag..

.. de ända jag vill ha, och de ska jag få oxå :) hehe

på morgon åkte jag in till stan och klippe av mig alla mitt fula slitna hår så nu är jag flint :) lr så int.. men jag har då klippt av mig ganska mkt hår iaf.. vart ganska nöjd faktiskt :) sen har jag varit å handlat en julklapp till lill syrran, så nu har jag bara 4 stycken kvar.. jag ligger ganska bra till, lr så gör jag noig kanske inte de :D

igår kom jag fram till något som jag alltid vetat, jag kan inte spela instrument, de fungerar inte i min lilla plutt skalle.. vi skull spela gitarr igår på skolan och innan jag hade hunnit hitta vart fingrarna skulle vara på de ena akordet så hade hon hunnit köra två till, toooo sloooow, i suck.. haha

efter skolan gick jag hem i kylan och höll på svälta ihjäl.. slängde i mig middag och gjorde mig klar och sen bar det av mot skurholmen för att fira annika.. det var väldigt trevligt och framför allt sjukt roligt.. har haft väldigt tur med klasskompisarna :) alla är så glada å trevliga..

Kommentarer
Postat av: Martina

du kanske ska önska dig en gitarr i julklapp ;)

2010-12-10 @ 14:25:03
URL: http://martinawikman.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja, jag har funderat lite på de ;) haha

2010-12-10 @ 14:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0