Tråkig måndag!

jaha då var de tråk måndag igen! vi kom hem igår kväll från ökx.. varit hela långa helgen i ökx.. på fredag gjorde vi inte så mkt, men på lördag var de kalas så då var de fullt upp hela dagen, först fika vi å sen bar det av till backstugan för julmat :) mycket trevligt.. efter allt kalasande åkte jag till johanna å spela lite spel :) kom på delad första plats, de ni :D kul att träffa dom iaf..

idag har jag försökt plugga, men vet inte om det går i nå i skallen, men jag har iaf försökt.. fick höra nu att lektionen imorgon är inställd så då blir de väl mer plugg.. hur jag längtar till de är måndag igen.. då är allt färdigt å då kan man bara slappna av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0