Plugg!

ja vart ska man börja?! det är de stora frågan.. har en inlämning som ska vara inne imorgon, två hemtentor, en rapport och så en salstenta! ikv får jag böckerna som jag hade behövt förra veckan.. har hunnit fixa mig en av dom på annat sätt och så såg jag idag att två andra fanns på bibblo hära.. så ska åka över å låna dom.. förhoppningsvis så blir det att skicka tillbaka tre av fyra böcker..
ska aldrig mera beställa från adlibris!!

har börja packa ner lägenheten i lådor lite smått :) tur att vi flyttar efter tentaperioden annars hade det varit kaos i mitt huvud! det är inte länge kvar nu.. börjar känns lite nervöst nu.. men nog ska de gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0