White Devil...

bloggtorka.nu :)

på en månda flyttar vi till blåsiga lule :) spännande, det är alltid kul med något nytt.. har haft lite smått panik över alla inlämningar å tentor å allt som ska göras, men idag känns allt lungt.. de känns som att jag ska klara de här :)
imorgon ska jag göra nytta å besöka en förskola så får jag bort gjort en uppgift iaf :)

ihelgen har de varit mikaelimarknad här, vi var bara en snabb sväng å gick igenom.. sen i lördags kväll åt vi tacos här några st, var lite dålig eftersom jag hade nå allergi mot något?, så de var ganska lungt för min del.. sen drog vi oss vidare till hotellet.. kul å träffa lite folk :) och nästa helg, lr nu till helgen har johan å vicky inflyttningsfest så då ska vi dit å sen blir de att sova på quality hotel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0