Fredags mys..

... med massa böcker.. har tagit mig en lite pause från läsandet, ska försöka få gjort bort en uppgift idag men tror inte att jag kommer lyckas.. ska inte tillbaka till lule nå förän på tisdag så jag hinner ju plugga i flera dagar nu..

undra vad som händer å fötter ikv?! blir nog att se film å allmänt slappa.. vi vart bjuden på middag igår så det blev ingen korvstroganoff igår, men idag :) mm mmm

funderar m jag ska ta å gå till grelsbyn å hämta cykeln min som stått där flera veckor?!

Kommentarer
Postat av: Moen

Jo, det fanns en ledig där men vet inte hur stor inkomst jag kommer ha så den var lite väl dyr :P

2010-09-14 @ 01:14:12
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0