Gratis buss..

.. har det varit idag! å så klart var jag ledig å behövde inte åka buss, så de hade jag ingen nytta av. nåja.. har suttit hela dagen med sista inlämningen.. äntligen är jag klar, men helt nöjd är jag inte.. jag orkar bara inte hålla på nå mer med den. Nu får det vara bra!

har sovit i lule från måndag till tisdag eftersom vi sluta kl 18.00 å sista bussen till ökx går kl 17.10.. på tisdag hade vi grupparbete så då gjorde vi klart våran film om lilla anna :) haha super bra vart den.. 

har varit på larsson idag å hälsat på johanna, anna kom oxå dit.. såg på en vinter jacka jag hade tänkt köpa men jag ångra mig, dom skulle få in mera snart..

jag måste bara informera om att jag köpte en kakburk igår när jag kom hem från luleå, de är typ bara 4 st kvar! Det är BARA jag som har ätit från den! snacka om kakmonster! jag har gett mig själv förbud att äta upp dom sista.. jag kan ju inte äta en hela burk själv på endast en dag! starkt jobbat :D

Bird is the word...
singing nana nanananaaa

har fått en låt på hjärnan som jag inte kan sluta lyssna på

Everlast- Black jesus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0