Onsdag!

sjuk vad tiden går fort. nyss började vi skolan i höstas å nu är de snart påsk! vi har snart gjort bort två terminer! sjukt fort har de gått!

nåja, imorgon är de skärtorsdag, och idag tar jag mitt pick och pack och gasar till ökx me skrutti saaben, hoppas den håller ihop hela vägen ;) i ökx blir jag tom många kväll el tisadg morgon?! har inte bestämt något än. har inte heller planerat påskafton, vilken övriga år har spenderats på hotellet, men var dock inte så välldans sugen på dew i år, men de är ju där man brukar hamna så. måndag ska vi iaf tjuv fira mig, som fyller år på tisdag. så då blir de massa fika i allram å god mat! :)

var förresten på dundret i söndags. sjukt kul var de. jag, peo och desso. vårat årliga slalom äventyr :) men nästa år BLIR det något nytt ställe, och kanske några dagar iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0