Alla <3 dag......

...... är det idag, en dag jag ska fira tillsammans med vygotskij. eftersom peo måste jobba över blir det väl en dag/kväll för mig själv.. men då kanske jag får läst vygotskij boken tills imorgon. haha går som trögt med den.

helgen som varit! fredag hade jag/vi besök hela dagen lång.. först kom pappa å hälsa på å sen andre å sen peos föräldrar. lördag åkte jag å peo in till stan å lämna in hans glasögon som gått sönder å sen gick vi å shoppa mig lite kläder.. fynda lite grejjer :) efter det bar det av mot boden för att spela lasergame med gändet från klassen. SJUKT roligt var de.. var som nervös eftersom jag aldrig gjort det tidigare å trodde att jag inte skulle fatta nå, men de var sjukt roligt.. hade kunnat spela mkt längre än vad vi gjorde :) sen åkte vi tbx till lule för att äta tacos hos elin och efter de åkte jag hem till ökx.. var inte där förän kring halv 11 eller nått.. fick tyvärr lite allergi hos elin, jag VILL INTE vara allrgisk mot djur!!

söndagen bestod av MAT mat mat mat och åter mat! fy fasen...



                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0