Dollar$tore...

... gud vilket affär :) haha igår efter det att vi hade ätit åkte vi å panta burkar å handla lite, när vi skulle åka hem kom peo på att vi skulle åka å köpa lim till spegeln (som förövrigt gick sönder i flytten, bara ramen, och har stått i 3 månader, man ska inte stessa allt för mkt ;) ) i allafall så kom vi på att vi skulle gå in på dollarstore å se om dom hade nå lim.. jag hitta mig en duk, som tydligen var tre för 10 så jag fick springa å hämta mig två till :) å så lila dekorations sand, krokar till badrummet, att hänga upp badlakanen på, som oxå var special, två för tio så då fick jag springa å hämta en till förpackning :D så jag fick mig tre dukar, dekorations sand, och fyra krockar för 30 kr :D me like..
vi åkte hem å parkera bilen å när vi kliver ur så kom vi på att vi glömde köpa lim.. haha de ända vi åkte iväg för att köpa glömde vi! men de fanns inget på dollar, men då skulle vi ju åka på nån annan affär, men de for ju ur huvudet på oss båda, så nu får den stå där ett tag till.. ;)  



                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0