i'm back!

har varit lite dött här med skrivandet.. har inte haft varken lust eller ork! men nu så ska jag skriva lite strunt hära :)

har suttit typ hela dagen å försökt skriva klart sista sida i bild inlämningen, dock har jag typ en 1/4 del kvar av den sidan så än är jag inte klar! it sucks!

desso och liam kommer hit lite senare på middag :) kul kul.. sen imorgon eller på söndag åker vi hem, för på söndag fyller mamma år och då blir de att fira henne.

klara de btw, från en sak till en annan, tentan.. mot all förväntan! hade absolut inga förväntningar på den tentan. trodde jag skulle FET kugga på den! men HELT OTROLIGT, men ack så ant, så klarade jag den :) jag kan inte förstrå det!

Förra fredan så bjöd jag min under bara pojkvän på en trerätters middag :)

   


ska snart börja med den där bild grejjen, måste bara hitta mina bilder..

                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0