Bild..

.. har vi idag, två lektioner :) kan inte tänka mig att de blir en så ansträngande dag! har legat å läst lite i en bok nu på morgon. vi ska ha läst tre kap till på måndag, tror jag? tre kapitel låter ju inte ut att va så mkt, men de var fasen 100 sidor + att vi ska ha läst en annan till på tisdag. den har jag inte alls börjat med.. men de tar vi sen :)

nu ska jag leta lägenhet till andre, sen äta frukost, läsa lite till å sen är planen att traska vidare till skolan.. jg hoppas att vi får göra nå kul å inte bara sitta å lyssna..

vart btw ingen skål igår :( men jag tror jag ska ta å beställa dom ist, dom var ju aktiskt billigare på den sidan jag hitta :D varenda liten krona är dyrbar när man är student ;)


kanske mitt paket kommer idag ?!?! :D
                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0