Fredags mys :)

Allt Martinas prat om chips har gjort mig sugen på de å jag känner att jag MÅSTE ha chips och dip, åså cola så klart.. men ikv ska vi kanske på bio så de får nog vänta tills imorgon lr nå :)

Har varit en lång dag, kortare än väntat, men roligt har de varit.. huvudvärken har gått över... känner bara att jag skull vilja lägga mig ner å vila tills middan! har en låt på hjärnan efter alla dagens redovisningar, Under ytan, sjukt bra var den! måste bara nämna att våran redovisning gick bra, gömde mig bara lite när vi slog på sagan å min röst börja låta! men de gick så bra så :) haha

vart inge rusta och storheden igår, men imorgon ska vi! å då ska de handlas.. istället vart de att åka till johan o vicky å äta tårta eftersom hon har fyllt år :)


                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah :D jag påverkade frida också ;)

2011-01-15 @ 03:31:33
URL: http://martinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0