tråk!

har lite tråkigt, men här är en par lista som jag hittade i Sussis blogg :)


Vad heter ni? Jessica och Per Olof

Hur träffades ni? han är kompis med min storebror så de var genom han vi träffades.

Är ni förlovade? Noop

Bor ni ihop? jodå :)

Har ni barn? nej, inga barn här inte :P

Har båda körkort?
jodå

Isåfall, vem kör bäst? hade velat säga att de är jag, men de är helt klart peo. han kör dessutom ganska långt varje dag då han ska till jobbet.

Kommer du ihåg er första kyss? Ja, de var på en fest hos honom.

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Peo :)

Vem är äldst?
Peo

Vilka stjärntecken är ni?
. jag är inte säker på de längre. har ju blivit ändrat. men jag VAR oxe och peo VAR fisk. nu tror jag att jag har blivit vattumen lr nå?!

Vem fyller först på året?
Peo, han fyller 1/3

Vem är längst?
Peo, jag har inte så mkt att komma med

Vem sjunger bäst?
jadu, jag tror inte att någon av oss har så mkt att komma med :) haha

Håller ni i handen på stan?
. ibland :)

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Nej, jag visste vem han var med vi kände inte varann. hade aldrig pratat med han eller nå tidigare.

Blev du kär i första ögonkastet?
. Ja, fast de tog ändå ett tag innan vi vart tsm..

Har ni någon speciell låt?
nä, inte som jag kan komma på nu iaf.

Har ni några "fri kort"?
nej!

Har ni varit utomlands tillammans?
Ja, vi var till mallorca när hans syster gifte sig :)

Vilket är ert bästa minne?
. måste nog vara mallorca resan :)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Ser tv eller film.. vi ser ganska mkt film.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
nästan alltid, alltid innan han åker iväg på morgon!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nä, de tycker jag väl inte. en mil mellan :)

Blir du lätt svartsjuk?
njä, kanske lite.

Brukar ni bråka?
de händer, men de måste man ju oxå. blir alltid sams efter

Ringer eller SMS:ar ni mest?
både och. kanske ringer, eftersom han alltid ringer då han åker hem från jobbet.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Hela han :) fast spec ansiktet och ögonen..

Brukar nån av er prata i sömnen?
 de har väl hänt att nån av oss någongång sagt något. men de händer inte ofta..


så där ja! då har jag svarat på lite frågor.. vad ska man hitta på nu då?


                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0