längtar....

... tills taklampan till sovrummet kommer.. den är på väg, men bara för att jag vill ha den nu så kommer det att ta jätte länge. jag är btw sjukt nöjd med sovrummet, nu slipper jag den där fula tapeten som var, nu ska vi bara lämna in så dom kommer å tapetserar vardagsrummet och kanske till och med slipar golvet, som är sjukt nött. men då har de tydligen varit ett dagis här tidigare oxå, så de har ju sin förklaring :)


planen idag är att jag ska läsa ut en bok å skriva lite om den, för imorgon är det diskussion på den. men de ska nog gå bra. dessvärre tog bläcket i skrivaren slut, pga att jag skrev ut just denna bok på cirkus 100 sidor :D höhö nu måste jag köpa nya bläckpatroner till den, som kostar lika mkt som skrivaren gjorde..  men den var billig ;)
och så ska jag väl försöka klämma in mina små övningar där i mellan någonstanns... jag har de jag ska idag, dammsuga skulle oxå behövas :P



                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0