Marocko!

sjukt sugen är jag på att åka till marocko, vet inte varför just dit, men jag har velat de länge å när vi var hos johan å vicky igår så vart jag bara mer sugen! Sagolandet marrakech, tusen och en natt. jag VILL, men
de är synd att jag ska vara så fruktansvärt flygrädd, får hjärtklappning bara jag sitter å skriver om de nu. sen är de ju ett annat problem! skolan.. de finns inte mkt tid till att åka iväg, de är jul, kanske påsk eller på sommarn...


Men drömma kan man alltid :)


                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har varit i marocko :D

2011-01-15 @ 15:34:43
URL: http://martinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0