Räkningar!

tänkte att jag skulle vara duktigt och betala mina räkningar, så jag började plocka fram alla men upptäckte att en var borta! började leta överallt men hitta den ingenstans, började få lite lätt panik, tömde alla sopor ifall jag slängt den.. men där var den inte heller.. paniken vart värre, kolla under alla skåp, ÖVERALLT har jag letat! men då började jag bläddra i tjock ellos katalogen, å vart tror ni den var? jo mitt i katologen.. hur fan har den hamnat där?!?! ja voj voj! ska börja häfta upp räkningarna på väggen! då vet man vart dom är iaf! brukar normalt inte slarva bort dom, brukar ha rätt så bra kolla på sånna där saker!

jaja, nog om de.. nu ska jag läsa lite och sen blir de att vandra till skolan för dubbla rörelse lektioner.. jag vill hänga upp min otroligt snygga lampa! :) från en sak till en helt annan!




en bild på evighetsprojektet! ser kanske inte så farligt ut, men de tog mig en hel evighet att få ihop!
å glad var jag inte! fick tyvärr ge upp och be om hjälp av min underbara pojkvän :D <3
dessvärre så tyckte nog inte han att jag var så underbar ;)


                                                                                          




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0