tapetsering........

........ står det på tapeten idag :) spännande, längtar till de är klart så men får se de färdiga resultatet.

igår var jag som sagt på farmors 80-års kalas.. mycket trevligt var de :) träffa alla som man inte träffat på flera år.. åt dock lite väl mkt, vart lite mobbad för att jag var typ den enda som tömt tallriken.. men då hade jag ju inte ätit nå annat än peos, suveränt goda, smörgåsa med svampstuvning till frukost...

i fredags var de sussi som hade kalas :) det var oxå mkt trevligt, och sjukt roligt.. vi spela spel surra å svamla en hel del.. säger bara, där vinet går in, där går.............

bjussar på en blid som jag lånat av martina :)




På bilden nerifrån och upp: Martina, Elin, Johanna, Sussi, Annika
och så jag på toppen.. hahah 


                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0