Tenta!!

idag har vi tenta, mellan kl. 15-19.00.. har läst å läst så jag vet precis vad som står i papprena men sen när jag ska berätta vad jag läst så vet jag inte! men men, de får helt enkelt gå som de går.. längtar tills jag kan gå ut freån tenta salen å slippa tänka på de här nå mer! börjar faktiskt bli lite nervös. brukar inte vara de, men de är nog för att jag har gått å väntat hela dagen på att få fara å göra bort den.

nu ska jag dricka mitt kaffe å på en stund ska jag börja traska mot skolan. tror det kan behövas en lite promenad! lite syre i den fullproppade hjärnan.

                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0