Tisdag!

igår åt vi korvstroganoff till miuddag.. sjukt god blev den. gjorde inte som jag brukar, man måste ju variera så man inte blir less :) rev ner morötter och rödkål och pressa i vitlök å så massa grädde så klart :) sjukt gott blev det..

idag känner jag mig helt orkeslös, har ingen lust att gör något överhuvudtaget, och har inte gjort det heller.. lr jag har suttit här ett tag å prövat göra en sån där foto bok.. kanske man skickar in den?! lite kul å ha en sån..

kanske man skull ta ett ryck å dammsuga här lite, om ork finnes..
jag letar efter ork! hör av er om ni hittar något sådant.. ;) haha


                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0