Torsdag!

kom precis hem.. har varit på skolan hela dagen och gjort klart grupparbetet.. redovisning imorgon.. vi har gjort en saga som vi läst in texten till.. vi drog lott om vem som skulle läsa och de vart ju då så klart jag! vem annars.. fruktansvärt hemskt att höra sin egen röst! blää säger jag bara.. å sen att man ska spela upp det åt hela klassen.. aja.. de är bara att stänga igen öronen :D haha


nudelwoken som jag gjorde igår vart sjukt god! :) idag blir det palt.. stekt palt! bacon och lingonsylt. nä nu ska jag gå å värma fötterna.. håller på frysa ihjäl!


                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0