tränings värk...

... som fan har jag.. har börjat göra några övningar här hemma, mage, ben och rumpa.. få se hur länge jag håller på med de här, brukar avta ganska snabbt för mig, men jag ska försöka! har just nu lite svårt att sätta mig ned.. haha :)

få se vad man ska hitta på till middag idag då, blir något med kassler iaf.. på tala om nå helt annat, så har sussi sitt kalas imorgon, så då blir de att åka dit.. måste åka å köpa mig en vin flarra, blir väl något vitt, riesling vin som vanligt, halv torrt ska de vara.. gott gott :)

och på tal om kalas, så fyller farmor 80år så då blir det 80års kalas på lördag.. middag på restaurang blir det :) å nästa helg då har vicky kalas så de blir mkt kalasande nu.. haha

nä tänk skull man börja på första inlämningen i denna kurs?! de ska vara klar till på tisdag!

                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0