Onsdag!

idag är planen att försöka göra bort en inlämnings uppgift som ska vara inne på söndag. började igår så jag har iaf fått mig en lite början.

vallborg började jag med att vakna av migrän å så hade jag de hela dagen, tanken var att åka till ökx rätt så tidigt men icke sa nicke. när de hade släppt något, så åkte vi å skulle äta frukost/lunsch/middag. var inte så värst hungrig så jag tog endast en varmkorv, vilket jag fick ångra! det var de äckligaste (får man säga så? :)) varmkorv jag någonsin ätit. men jag tog en tugga till å tänkte att jag skulle kunna tvinga i mig den. men icke! BLÄ! sedan åkte vi vidare mot ökx å jag stack till allsån å såg på majbrasan där! sedan hände inte så mkt mer. migrän suger!

jag fick btw när jag fyllde år, ett par easy tone skor av mitt <3 :) å så fick jag ett jätte fint VÅGA armband av johanna. å så pengar av mor å far så jag kan shoppa :DD å så fick jag ju en "resa" till kronogård å fiska :) haha så sista helgen i maj blir det att åka dit.



                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0