nytt försök!

jag tänkte att jag skulle göra ett nytt försök med detta bloggande, även fast jag vet hur det kommer att sluta!

iaf så hade jag en plan för denna dag och det var att jag skulle
tvätta
städa och
läsa.

jag har tvättat, å jag har slarv städat ganska snabbt och jag har väl läst sisådär ca en hel sida i en av två böcker som vi ska läsa! trots detta så tyckte jag någonstanns att jag faktiskt förtjänade att beställa mig lite grejjer :D råkade beställa mig två dessertskålar från jelly bean :D:D:D LYCKA! tog en lila och en turkos. den lila finns dock inte med på bilden, men jag vill ha ALLA!



                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0